Для вчителів

31.03.18

День Землі у Стрілецькому НВК

20 березня 2018 р в Стрілецькому НВК вчитель біології Логін Марія Степанівна провела відкриту інформаційну годину «Земля – наш спільний дім». 
Метою заходу було ознайомити дітей із екологічними проблемами людства, допомогти усвідомити, що кожна людина несе персональну відповідальність за майбутнє нашої планети, виховувати в учнів любов та повагу до природи, шанобливе ставлення до Землі. 
Учні переглянули презентацію «Живе обличчя моєї Землі», відеоролики «Збережемо природу Землі разом», «Крик Землі», «Сміття України в цифрах і фактах». Школярі закликали однолітків та вчителів приєднатися до акції «Година Землі». 
В школі пройшли заходи присвячені цій важливій події. Усі учасники навчально-виховного процесу долучилися до екологічної акції «Здай макулатуру – збережи дерево!». До Всесвітнього дня води проведено вікторину «Вода – наше життя». Квіти в класних кімнатах - це не тільки краса, а ще й запорука гарного здоров’я. Школярі садили кімнатні квіти для озеленення приміщень.
Слід пам’ятати, що Земля – це неоціненний дар, подарований нам природою, це – наш спільний дім, тож берегти її – наш священний обов’язок.




30.03.18

Стрілецький НВК долучився до Всеукраїнської екологічної акції «Здай макулатуру – збережи дерево»




         Гасло «Збери макулатуру - збережи дерево!» відоме всім, тільки кожен вкладає в нього свої емоції і почуття. Хтось готовий тут же зайнятися такою важливою справою, а хтось буде і далі миритися з тим, що вирубують ліси заради паперу, коли частина його можна зробити з вторсировини. Але учні Стрілецького НВК миритися з тим, що вирубують ліси, не хочуть.
У березні в Стрілецькому НВК пройшла традиційна акція зі збору макулатури під гаслом «Здай макулатуру - збережи дерево!» Перед тим як приступити до практичної частини, члени учнівського самоврядування  оголосили про акцію, оформили стенди і розробили пам'ятки, на яких дітям пояснили для чого  потрібно і важливо збирати макулатуру. Щоб зробити папір треба вирубати безліч дерев, які росли довгі роки. А посадити нове дерево і виростити - це великі витрати і зусилля. До того ж, щоб виростити добре дерево потрібно в середньому чекати 50 років. Масова вирубка насаджень призводить до великих негативних наслідків. Тому дуже важливо здавати макулатуру!
Протягом декількох днів діти приносили в НВК різні паперові відходи.  В рамках Всеукраїнської  екологічної акції  «Здай макулатуру – збережи дерево»   наші учні здали 64 кг макулатури Але чи тільки грошима  вимірюється користь від подібної акції? Збереження навколишнього середовища в чистоті, спільні справи, міцна дружба і багато іншого, що робить наше життя кращим!




29.03.18

Поїздка до Львова


        Місто Лева - це поєднання древньої архітектури і сучасності міста. Екскурсія стародавніми вулицями здатна заворожити будь-кого. Учні 9 класу Стрілецького НВК 27 березня здійснили подорож до історичного Львова. Поїздка організована з метою сприяння всебічного розвитку особистості, збагачення знань про рідний край, його історичне минуле, виховувати бережливе ставлення до пам’яток культури.
       Вчитель історії, Пилявка О.Ю. розпочала екскурсію з центральної площі міста – площі Ринок, кожна з будівель захоплювала і вражала. Особливо міська ратуша, оточена чотирма фонтанами зі скульптурами грецьких богів. Затишні вулички, вимощені бруківкою, разом з чарівними ліхтарями створюють неповторні відчуття. Можна зустріти вуличних музикантів, молодих жінок, переодягнених в костюми старомодних дам.
       Цікавою була екскурсія до Музею-Арсеналу – єдиного музею зброї в Україні. Тут розміщені зразки зброї від Х до ХХ століть понад 30 країн Європи, Азії та Африки. В експонатах представлені різновиди вогнепальної зброї, метальної та рукопашного бою.




      Особливе зацікавлення викликала вітрина, де представлені палаші — зброя важкої кавалерії. З-поміж обладунків є тут і французький бойовий плащ. Неабиякою цінною є також колекція орденів та нагород. Холодна зброя та захисне озброєння народів Сходу вирізняється вишуканим декором.
       Вражав своєю красою Львівський театр опери та балету ім. Соломії Крушельницької. Побували біля пам'ятника Івана Федорова- першодрукаря на Україні. Неймовірні враження справили Вірменський собор Успіння Пресвятої Богородиці, Домініканський собор. Під час екскурсії побачили найцікавіші заклади сучасного Львова, відвідали деякі з них та скуштували львівського шоколаду.
       Навіть похмура погода не змогла зіпсувати дітям настрій. Поїздка була просто вражаючою, дуже пізнавальною та цікавою!
















25.03.18

Атестація педагогічних працівників


        Та підставі Типового положення про атестацію педагогічних працівників України організовано та проведено атестацію педагогічних працівників НВК у 2017-2018 навчальному році. Атестаційна комісія прагнула протягом атестаційного періоду підійти з об’єктивністю в оцінюванні діяльності педагогів, комплексної оцінки професійної діяльності педпрацівників,  підвищення їхньої відповідальності за результат своєї роботи.

      Під час атестаційного періоду у НВК були створені всі умови для успішного проведення атестації, своєчасно видані необхідні накази, розроблені та затверджені заходи з підготовки та проведення атестації. Атестація базувалася на принципах демократизму, колегіальності, доступності та гласності, неперервної самоосвіти й самовдосконалення.
      У 2017-2018 навчальному році проатестовано: 3 вчителів, 1 вихователя, 1 педагога-організатора та бібліотекаря, що становить 27% від загальної кількості педпрацівників НВК. Усі працівники, які атестувалися, своєчасно пройшли курси підвищення кваліфікації за фахом при Львівському ЛОІППО. 

      За наслідками атестації педпрацівників:
- порушити клопотання перед атестаційною комісією ІІ рівня про присвоєнння кваліфікаційної категорії “спеціаліст вищої категорії”- 1;- відповідає раніше присвоєній кваліфікайійній категорії “спеціаліст першої категорії”- 1;
- присвоєно кваліфікаційну категорію “спеціаліст першої категорії”- 2;
- присвоєно кваліфікаційну категорію “спеціаліст другої категорії”- 2.

   







21.03.18

Поезія є другим лицем душі


                                                                                                          Поезія, як океанська хвиля —                                                                                                         бурхлива й тиха водночас.
                                                                                                         Думкам дарує ніжності вітрила,
                                                                                                        щоб гостротою правди покарати нас                                                                        

   Всесвітній день поезії – свято, яке відзначається щороку в день весняного рівнодення – 21 березня. Його було затверджено ухвалою 30-ої сесії ЮНЕСКО  у Парижі в 1999 році. В Україні відзначається з 2004 року.
  Поезія необхідна для встановлення діалогу між культурами та для гармонійної  взаємодії між різними суспільствами. Ліна Костенко писала:  
«Поезія – це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотик до душі».
   21 березня у Стрілецькому НВК відбувся показовий захід, який підготувала педагог-організатор Куснеж Галина Андріївна «Поезія є другим лицем душі».
    Мета свята: ознайомити гостей та учнів з історією Всесвітнього дня поезії; вдосконалювати навички виразного читання творів різних жанрів митців поезії, розвивати творче мислення, уміння аналізувати прочитане; виховувати любов до рідного краю, «почуття часу», точність та влучність слова.
   Учні 4-9 класів декламували вірші українських, польських та англійських поетів, співали пісні на слова Ліни Костенко, Тараса Шевченка.    
  Особливо яскраво діти показали  художні та естетичні здібності в акторських ролях, здійснюючи  інсценізацію, щоб розкрити усі таланти «справжнього поета».



19.03.18

Методичний тиждень

З 12 по 16 березня у нашому НВК пройшов методичний тиждень, в рамках якого було проведено ряд заходів. Розпочав тиждень круглий стіл «Творчість педагога – запорука успіху якісної освіти». Що таке педагогічна творчість, педагогічна здібність та педагогічна етика  - над такими питаннями дискутували вчителі та складали «10 правил творчого вчителя».


Відкриті уроки найдосвідчениших учителів пройшли під гаслом «У творчій лабораторії вчителя»

Логін М.С. Природознавство, 5 кл. Відкритий урок  «Різноманітність організмів: Рослини, Тварини, Гриби, Бактерії».
Під час уроку було використано різноманітні методи і форми роботи. Учні підготували повідомлення та добірку цікавих фактів про живі організми, розгадували загадки, виконували завдання на класифікацію живих організмів. На уроці застосовано багато наочностей: таблиці, ілюстративний матеріал,  мікроскоп, фотографії.

Куц Т.І. Англійська мова 2-4 кл. Куц Т.І. запросила учнів у гру-зустріч з Marry Poppins, що відвідала нашу школу. Реквізитом служили прапорці, візитні картки, плакат «Welcome to our school!», магнітофонний запис пісні «Clap your hands!».
Для стимулювання продуктивної роботи учнів  Куц Т. І. організувала змагання між рядами. Використання елементів гри, змагання дозволяє ефективно організувати роботу учнів, виховувати почуття відповідальності перед товаришами, сприяє розвитку уваги.
 Кожна дидактична гра збагачує пізнавальний досвіт дітей, розвиває мислення, мову. уяву, точність. Але головна мета  введення активних форм роботи у навчальному процесі – викликати інтерес до навчання та активізувати роботу учнів на уроці.

Кінаш Е.Е. Зарубіжна та польська література.  Використовуючи знання набуті на уроках літератури та засоби Інтернету учні  створювали портфоліо до проекту «W romantycznym świecie wyobraźni». 

Працюючи над створенням проекту, учні швидко навчаються критично мислити, чітко усвідомлювати, де і яким чином можна застосувати набуті знання, генерувати нові ідеї, грамотно працювати з інформацією, бути комунікабельними, постійно самовдосконалюватися.












«День добрих справ» провели Матуш М.З. та Мазур Р.Є. з учня 3-4 класів, залучивши усіх бажаючих учнів у акцію «Книжкова лікарня»





   
Критичне мислення нині один з модних трендів в освіті. Про те, що його розвиток є одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу, йдеться й у Концепції нової української школи.
Як навчати дітей розрізняти факт і суб’єктивне бачення, не піддаватися на маніпуляції? На ці питання щукали відповідь вчителі під час інтелектуального марафону "Як розвивати критичне мислення"


14.03.18

Ми вшановуємо пам'ять Шевченка


                                Хай палає свічка, хай палає
Щовесни, коли тануть сніги.
І на рясті засяє веселка,
Повні сил і живої снаги

          Із свіжим березневим вітром, з подихом весни приходить до нас велике свято-день народження Т.Г.Шевченка, великого сина України. Напевне, в Україні не знайдеться жодної людини, яка у своєму житті хоча б раз не перегорнула сторінок «Кобзаря» Тараса Шевченка.
     Традиційно вже кожного року в Стрілецькому НВК відзначають Шевченківські дні, щоб не просто вшанувати пам'ять, а всім серцем відчути його невмируще слово.
Гарно прибраний зал нашої школи: портрет Т.Г.Шевченка, символічні вислови, цікава виставка книжок, огляд якої провела Кордек Л.С., вчитель української мови та літератури.
Дзвеніла з дитячих уст невмируща поезія Кобзаря. Учні співали пісні на слова Т.Шевченка: «Зоре моя вечірняя», «Реве та стогне Дніпр широкий», «Така її доля». Гарно провели інсценізацію балади «Тополя».
Проведений захід залишив яскраві враження у дітей та їх батьків.


01.03.18

Інтегроване заняття на тему «Чарівний котик»


    З метою підвищення професійної майстерності та обміну досвідом роботи 22 лютого на базі Стрілецького НВК проходив семінар для вихователів Мостиської ОТГ. Вихователі побували на інтегрованому занятті, яке підготувала вихователь  Пельчар Лілія Іванівна.
   Метою заняття  було вчити дітей в ритм музики виконувати рухи рукою і ногою, конструювати з елементів, орєнтуватися в просторі, рoзвивати креативне мислення, дрібну моторику, вміння правильно тримати кредку, вправляти в лічбі в межах 10 і в звуковому аналізі слів, збагатити словниковий запас, ознайомити з характером і способом життя кота, закріпити вміння рапувати вірш, виховувати бажання допомагати в роботі  молодшим.
    Заняття розпочалося художньо-музичною частиною, де діти під музику виконували різні рухи ногою на білому аркуші паперу приклеєному до підлоги. На папері вихователь відмалювала кожній дитині її стопу і відповідно до темпу і в ритм музики діти замальовували її кольоровими кредками. Наступним етапом заняття було вирізання ножицями кольорової стопи і відрізання з неї двох елементів, з яких дошкільнята склали чарівного котика.
    На занятті діти повторили звуковий аналіз слова кіт. Збагатили словниковий запас, закріпили орієнтацію в просторі, коли вихователь показувала дітям ілюстрації котика з різним розміщенням відносно паркану. Діти розповідали вірш про спосіб життя кота і дізналися багато цікавинок про них.
     Заняття пройшло в цікавій для дітей формі. Вони з нетерпінням  чекали, що відбудеться далі. За чудову  працю дошкільнята були нагороджені відзнаками (сміхненими сонечками). А вихователі зачерпнули для себе теж інноваційні методи і багато цікавого.