Підсумки роботи
професійної спільноти вчителів польської мови та літератури
у 2023 / 2024 н. р.
Освітянська спільнота налічувала 7 учителів польської мови та літератури.
2 педагогів мають кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії»,
2 учителів із кваліфікаційною категорією «Спеціаліст першої категорії»,
1 учитель із кваліфікаційною категорією «Спеціаліст другої категорії»,
2 учителів із кваліфікаційною категорією «Спеціаліст»
Проблемне питання професійної спільноти
учителів польської мови та літератури
ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НУШ
У минулому навчальному році освітянська спільнота вчителів польської мови та літератури працювала згідно з планом роботи.
На
базі Ліцею № 3 проведено круглий стіл «Технологія
критичного мислення». Учителька Ліцею № 3
Святої Королеви Ядвіги Т. Томак провела відкритий урок з польської мови
на тему «Słowotwórstwo. Umiem, bo rozumiem», на якому вміло використала інтерактивні та інноваційні
методи для того, щоб розвинути пізнавальну активність і комунікативну
компетенцію школярів. На засідання професійної спільноти педагоги мали
можливість розглянути суть та особливості ейдетики
– унікальної методики, спрямованої на розвиток образного мислення, уяви, уваги
і пам'яті.
На високому рівні пройшли І і ІІ
етапи Всеукраїнської олімпіади з польської мови та літератури. Учасниками
олімпіади були 12 здобувачів освіти. Учениця 9 класу Ліцею №3 імені Святої
Королеви Ядвіги Каріна Куц зайняла ІІІ місце у ІV етапі Всеукраїнської олімпіади з польської мови та літератури.
Всі педагоги
спільноти підвищували свою кваліфікацію відповідно до законодавства. У
листопаді 2023 р. вчителі були учасниками освітнього конгресу у Перемишлі «Розвиток освітніх компетенцій – роль учителя в шкільній спільноті». У
складних умовах війни Конференція стала без перебільшення науковою оазою для
дослідників, святом в науковому житті непростого сьогодення. Двоє
вчителів пройшли атестацію. Томак Тетяні, вчительці польської мови та літератури Ліцею №3 присвоєно першу кваліфікаційну категорію,
Андрусевич Зоряні, вчительці польської мови Берегівської гімназії присвоєно другу
кваліфікаційну категорію.
До Дня рідної мови у Стрілецькій
гімназії та Ліцеї №3 м. Мостиська пройшло ряд заходів. Урочиста лінійка «Вслухаймося в слова чарівні мови»», декламація
улюблених віршів, учні виготовили чудові колажі
та стіннівки на тему «Мова об`єднує», бліц опитування «Чи знаєш ти рідну мову?», конкурс
на кращу казку «Перлини нашої мови».
Учні Стрілецької гімназії та Ліцею ЗОШ №3 були учасниками заходу «Narodowe
czytanie» та нагороджені грамотами президента Польщі. Здобувачі освіти брали участь у міжнародному конкурсі
читців «Креси», який цьогоріч проходив в
онлайн форматі.
Постійно проводилися індивідуальні консультації, надавалася методична
допомога вчителям-полоністам.
У 2024 /2025 навчальному році вчителі польської мови і літератури працюватимуть над розв’язанням поставлених перед ними завдань:
· Робота над проблемно-методичною темою
ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НУШКритичне мислення для вчителів: навчання через досвідІнструменти для розвитку критичного і креативного мислення дітей
Мета. Обговорити не тільки про те, як розвивати критичне мислення у здобувачів освіти, а й про те, як учителям удосконалювати навички критичного мислення, застосовуючи його у професійній діяльності та повсякденному житті.
Розглянути
конкретні інструменти і технології для розвитку продуктивного мислення (Р4С, інтелект-карти,
едьютеймент, ТРоВЗ, та ін.), з’ясувати, як вони працюють і як їх використати
для власного розвитку та у роботі з дітьми.
Очікувані результати: Поглибити знання про особливості критичного мислення, отримаюти поради щодо розвитку власного мислення, а також навчатися використовувати прийоми формування критичного мислення здобувачів освіти.
Розглянути суть та особливості
нейропедагогіки, дізнаютися про ефективні інструменти і технології для розвитку
продуктивного мислення, а також навчитися працювати з корисними
онлайн-ресурсами з теми.
Зміст
1.
Нейропедагогіка
для вчителів і батьків: чому це важливо?
2.
Ефективні
інструменти і технології для розвитку продуктивного мислення: тренуємось
використовувати!
3.
Корисні
онлайн-ресурси: дистанційні платформи, спільноти, бібліотеки.
4.
Креативна
бібліотечка: що варто прочитати в першу чергу.
ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ
І засідання
18 вересня
2024 |
Круглий
стіл |
Ліцей №3 |
||
Тема: Основні вимоги до сучасного уроку
польської мови та літератури, завдання словесників у новому
навчальному році
|
||||
№ |
Зміст роботи |
Хто відповідає |
||
1. |
Аналіз роботу освітянської спільноти учителів
польської мови та літератури. |
Кінаш Е.Е.
|
||
2. |
Опрацювання Документ МОН
України «Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних
предметів / інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у
2024/2025 навчальному році» |
|||
3. |
Рекомендації щодо
оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного
стандарту базової середньої освіти |
|||
4. |
Обговорення плану заходів на І семестр 2024/2025 н.р. |
|||
5. |
Обговорення плану роботи спільноти вчителів польської мови та
літератури на 2024/2025 н.р. |
|||
20 листопада 2024 |
Педагогічне коло з елементами тренінгу |
Стрілецька гімназія |
|
Тема: «Технологія критичного мислення» |
|||
№ |
Зміст роботи |
Хто
відповідає |
|
1. |
Методика Р4С — «Філософія для дітей».
|
Т.Томак Е. Кінаш
|
|
2. |
Як розвивати
критичне мислення в учнів – обмін досвідом.
|
||
3. |
Обговорення тематики
навчальних презентацій для креативної бібліотечки педагога |
ІІІ засідання
12 березня
2025 |
Аукціон
педагогічних ідей |
Ліцей № 3 |
|
Тема: Технологія критичного мислення |
|||
№ |
Зміст роботи |
Хто відповідає |
|
1. |
Інтелект-карта: мистецтво мислити ширше. Створення та їх ефективне
використання
|
Е. Кінаш
|
|
3. |
Батл цікавих методів та
прийомів. Обмін досвідом із організації і проведення уроків, що розвивають
критичне мислення. |
||
ІVзасідання
15 травня 2025 | Круглий стіл | Стрілецька гімназія | ||
Тема: Підведення підсумків роботи
| ||||
№ | Зміст роботи | Хто відповідає | ||
1. | Творчий звіт освітянської спільноти | Кінаш Е.Е. вчителі
| ||
2. | Підготовка та проведення ДПА в основній та середній школі. | |||
3. | Виконання навчальних планів і програм . | |||
4. | Коло ідей. Обговорення пропозицій щодо організації роботи ПС на наступний рік. | |||
Немає коментарів:
Дописати коментар