10.12.17

Пам'яті Олени Степанів-Дашкевич

            Історія України... Забуті імена, викреслено з пам'яті цілі сторінки, зруйновані могили, поломані хрести, понищені церкви. Сьогодні ми хочемо воскресити в пам'яті одну із забутих сторінок нашої історії, про українських Січових Стрільців. Жодні режими та системи не стерли з пам'яті народної сторінки боротьби легендарних постатей, які мужньо боролися за волю  та незалежність свого народу.
            У Стрілецькому НВК 7 листопада 2017р. було проведено урок- пам’яті, присвячений  125-річчю від дня  народження Олени Степанів – громадської та військової діячки, українського історика та географа, в’язня радянських таборів.
             Вчитель історії, Пилявка О.Ю., ознайомила учнів із життєвою долею першої жінки-офіцера УГА, яка стала поруч із чоловіками і захищала свою землю. Будучи активною учасницею січово-стрілецького руху закликала жінок брати активну участь у громадському, політичному та військовому житті.
            Учні за бажаннями декламували патріотичні вірші та заспівали пісні січових стрільців «Зажурились галичанки», «Ой у лузі червона калина».
            Постать Олени Степанів є прикладом незламного духу і жертовної любові до України.

          «Величаєте мене героїнею і тому ніяко мені. Не сповнила я досі нічого геройського. Я сповняю лише обов’язок свій… Я з любові до України взяла кріс та пішла у поле фізичною силою бити ворога. От і все», - Олена Степанів.

Немає коментарів:

Дописати коментар